lördag 21 november 2009

Kalkon-Kväll




Bild: Jag, innan vi åt :3 Syrran sminkade mig!


Klockan är 00:50, men jag berättar om lördagen x3


Först idag vaknade man vid 13.32 eller någonting och fick göra sig iordning för att åka upp till Speedy och rida med syrran :) Det gick sådär, syrran red lite men blev lite skraj när Speedy var speedad (lol?) medan jag var cool-lugn xD Så jag fick bara rida runt i cirklar. När vi longerade henne sedan dock så sprang hon av sig rejält!

Sedan åkte vi hem så jag fick duscha :P Då var klockan cirka 15.56 eller något. Fick duscha och fixa till mig för att äta kalkon med mamma, pappa, Jenny, Jojjo, Johanna, Mats, Josefin och Anders (morbror) :D Det var jättegott, fan va gott det var! Men kalkon är ju så mäktigt, så man åt ju inte så mycket av härligheten som man hade velat TwT

Fick även (ÄNTLIGEN) reda på vad för hemligheter mina systrar har haft för mig! :D De har hållit en sak hemlig för mig sedan jag fyllde år, och fick reda på nu att den hemligheten var att jag ska se en Tokio Hotel-konsert den 5:e mars :D Är jag lycklig eller vad!? ^w^

Så jag har firat genom att lyssna på TH konstant på kvällen, och nu är jag så trött att jag tror ögonen ska sluta sig för gott
Imorgon blire att plugga för hemkunskap (håller på att inreda en lägenhet) och SO (en redovisning av vad vi har lärt oss hittils) samt städa Degus-bur, så jag får väll sova nu.

Godnatt! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar