söndag 8 november 2009

Usch... Jag är så oaktiv TwT

Kan inte hjälpa det, när det väl händer något intressant så glömmer/orkar jag (inte) att skriva så det blir ju aldrig något x'3

Nu SKA jag ta mig fan skriva, antigen så fort det händer något eller så på söndagen efter ÒoÓ Så här kan vi ju inte ha det!

Kort genomgång:
1) Mörkerorinentering i skolan = KUL!
2) Övernattning med Klädhög = Ännu roligare!
3) Haft urinvägsinfektion i två veckor nu som typ aldrig vill gå över = Blääh
4) Fyllt år, men det hände inget speciellt. Fick pengar och ska snart få andra presenter :3
5) Ehm... Mamma bakade idag x'3

Så, det var lite kort xD Ska se om jag kan skaffa en kamera dessutom så kan jag bli aktiv med bilder och skit, både här och på BDB (lägger in mycket bilder där, skriver mest här = Bra kombination x'D )

Nu borde jag sova... Men jag måste se klart sista Heroes-avsnittet i Säsong 1 OwO
Underbar sida: http://www.tvshow7.com/watch-heroes-episodes-online/

Hurra för internet!
Ses snart igen!! x'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar