torsdag 19 november 2009

Vanlig, trött skoldag

Vaknade med huvudvärk igen, usch! Men jag gick i alla fall till skolan och lyckades förtänga den även om den kom fram i slutet av dagen igen alla fall :)

FAN vilken stressig dag! Oo' Först visste jag inte om vi skulle på Kamratråd (i Folksam) eller göra prov eftersom mötet skulle täcka båda proven jag skulle ha! Claes (musikläraren, ett av proven var i musik) sade att vi kunde gå på mötet och göra provet nästa vecka. Jag hann inte fråga matteläraren, men jag får väll göra provet på måndag istället ^^'

Så, rusa som fan ned till cafeterian och gå till Folksam. Mötet var okey, lite vanlig Skolans Änglar-snack, "alltid säga till om någon blir mobbad"/"mobbning är fel" o.s.v.. Det blev lite lekar också, men jag var så trött på morgonen så jag tror jag bara uppfattade hälften xD

Fick fika och frukt (äpplen som jag knappt vågade äta för min äppelallergi) också, stor fakta! x'D Efter det stack vi tillbaka och skulle egentligen till lunch, men kom på att Jusse (som också är kamratstödjare) skulle till SYV:en för att prata om Gymnasiet! Stress!! Och lunch på det och började snart! Jag hängde med till SYV:en och på så sätt fick jag också det svklarat :P

Efter det hade vi fem minuter på oss att äta! Josse åt ingenting (kräsna insekt) och stressade ihjäl mig såpass att jag trodde jag skulle spy upp hela lunchen nästa lektion =w='

Efter den lektionen var den SO, som vi också fick missa slutet på tack vare Lucia-övning. Roligaste saken på hela dagen! :D Vi sjunger i alla fall ut, falsk, men högt! xD

GOSSAR LÅT OSS LUSTIGA VAAARAAA ~
- Oerhört bra O.o'
- Tack ^w^

x'3
Imorgon är det vanlig dag, om jag minns rätt...? Japp, helt vanlig. Hey, om min franska är inställd imorgon med så har jag två håltimmar! :D


BTW; Har någon sett min klädhög? Hon är spårlöst försvunnen och jag är orolig o.o Lilla klädisen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar