lördag 19 december 2009

Playtones & Chaplin

Här har det vart ostkväll! :D Mamma, pappa, Johanna, Jenny, Josefin, Mats, Mattias, Jojjo, Ingela och Matilda var här ikväll (kort sagt halva min nya släkt därav Ingela och Matilda vart de enda från pappas sida) och åt ost, mögelost alltså, och marmelad på bröd. Jag åt inget, tycker inte om mögelost x'D

Träffade Josefins kille för första gången idag, Mattias hette han, och var jättetrevlig och jätterolig xD


Sedan kollade man på Playtones på Dansbandskampen, och det blev ett jävla ramaskri i rummet då de vann x'D Fan va kul! Lilla Kallinge 

För att fira drog jag, Johanna, Mats, Jenny och Jojjo till Chaplin för att spana in om de fanns några roliga. Det satt en man och spela gitarr, riktigt rolig prick :D Sedan var de två som skulle bråka med varandra hela tiden och det slutade med att båda två blev utchasade. Det var typ bara jag och Mats som var nyktra x'D Jag och Jojjo bad om en önskelåt från gitarr-killen också, Hönan Agda x'D Det var många Cornelis-visor förutom den också ^.^

Nu sitter man här och har precis följt Ingela och Matilda hem en bit. Det är 8 minusgrader ute, hu! Pappa har druckit lite för mycket märker jag =w= Och jag fryser som en gris.

Ne, nu ska jag sova och drömma om min Ryou, eller "Sgnufcii"! x''D


Uppah! Uppah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar