onsdag 20 januari 2010

Fanfics & Skola



USCH! Mitt liv suger för tillfället! Jag har så mycket planerat inför sommaren och samtidigt känns det som det enda jag kommer göra i år är stressa, stressa och sitta vid denna förbannade dator!

Just nu önskar jag att det bara var lov igen, det är så skönt då man kan kan sitta uppe till 23.oo-02.00 utan att må piss dagen efter (det gör jag dock om jag sedan vaknar vid 14.oo, men det är en annan femma). Nu går man ju upp vid 07.30 varje morgon, så det blir väll cirka 7 timmars sömn, eftersom jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden, vilket är skönt. Kommer fortfarande ihåg mig jobbiga tid då jag var runt 11 år, och jag inte kunde somna. Det var stört omöjligt, och om jag lade mig 21.oo så somnade jag inte förens klockan var runt 02.30 eller mer. Jag låg och grät och ville bara somna för jag var så trött, men det var omöjligt. Usch! Tur att det försvann i alla fall ^^'

Just nu sitter jag och läser undebara fanfics på Fanfiction.com. Ska nog snart sova bra för det, lång dag imorgon.

Har en ny favoritdag btw, tisdag! För då är det;

Nytt Heroes-avsnitt ute på tvshow7.com ^^  
TGWTG lägger ofta ut en ny video på tisdagar 
Bild (med Skum!) i skolan OwO 

Ångesten över en ny vecka går över xD 


Snart är det ett år sedan hundarna försvann. Bara tanken på det får mig att må dåligt... 

Nu ska jag läsa lite mer fanfics och försöka rita! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar