fredag 1 januari 2010

Nytt år & Stök


Jag har partyhatt... Men den syns int x'D

Gott Nytt År Hele Högen! :D

Firade då som tradition med Dinne och Bjarne, ett par stollar från Malmö (fast Bjarne är från Danmark xD ) som satt och firade :P

Det var mat (toast), en liten paus, mat (kött som jag inte åt samt goda potäter och sallad :P ), en liten paus, efterrätt (hemgjord glass med jordgubb-o-kiwiglasyr  ), liten paus, kaffe och raketer! :D

Sätta på två TV-apparater på högsta volym för att inte hundarna ska höra fyvärkerierna och så ut. Vi smällde samma slags låda som förra gången, en fyvärkerilåda som man tänder på :3 Det flyger raketer över hela kallinge, ett par sköt upp en liten ballong som flög en bra bit x'D Undrar vart den landade idag... Ett annat par sköt upp ett par raketer som varade längre och som lyste upp som stjärnor, häftigt owo

Det var härligt :3 Sedan kom Josse över (hon firade med sin släkt i grannhuset) och det slutade med att hon sov över. Vi somnade vid fem och vaknade vid kvart i ett x'D

Det ser ut som kriget på mitt skrivbord! Måste städa! Men jag vill rita!! Äh, måste ändå städa först för jag har ingen plats att rita på TwT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar