fredag 29 januari 2010

Sjuk & Fanatismbrist

Efter att ha stått ute i kylan direkt efter att ha badat i tisdags blev jag sjuk. inte så kul. Värst var det på morgarna och kvällarna, så kände man sig halvt död. Kändes som jag hade feber, men tydligen hade jag aldrig det... Skumt.

På tisdagskvällen kom vi hem (cirka kvart över 10, från att ha vart iväg sedan kl 8 på morgonen) och jag däckade nästan direkt. (Men såklart så jag mitt efterlängtade Heroes-avsnitt )

På onsdagmorgonen vaknade jag med, typ, huvudvärk som sträckte sig längst hela ryggraden och via näsan... Jag ska nog inte försöka förklara hur jag mådde. Så jag sa "fuck this" och stannade hemma. På dagen blev det lite bättre, men blev ännu värre frammåt kvällen.
Exakt samma procedur på torsdagen. Mådde dock bättre på kvällen sedan.
Idag mådde jag lite bättre, trodde jag skulle till skolan, men eftersom jag inte kände mig helt frisk ännu stannade jag hemma sista dagen. Hällre en dag för mycket en för lite ^^

Nu är jag "typ" helt frisk. Mår fortfarande skumt men det kan bero på att jag är hyper efter att ha druckit monster O.o Ja, att dricka monster då man är sjuk är ju världens smatarste idé! Men så kallas jag ju inte Dum för ingenting.

Imorgon blir det besök på Naturbruksgymnasiet med Puma och Nea :3 Kommer bli sköj!

Btw, jag har fanatismbrist Q.Q Min fanatism över Professor Layton börjar gå ur, skiit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar