måndag 11 januari 2010

Skola & Tandställning

Mamma tjatar som fan att jag ska stänga av datorn. Låt mig sköta mig själv när jag ska sova, för helvete!

Idag var det skola igen. Lite tråkigt, lite roligt och framför allt nervöst. Snart är det nationella prov, usch. Inte för att de kommer vara tråkiga/jobbiga, men man blir ändå så fruktansvärt nervös!

Missade lite av dagen bara, för att jag var hos min ortodentist, hon som sköter min tandställning. Det ser enligt dem jättefint ut i munnen min, vilket ju är bra x'D

Sedan är det ett krig uppe i stallet eftersom mannen som ska släppa ut hästarna om mornana inte släpper ut dem då det är "för kallt" (eller "för kalt" som han skrev), han fattar ju inte att hästarna har päls och dessutom täcken!

Vi har i alla fall börjat rykta en av hans hästar (eftersom han ALDRIG ryktar dem) och tvätta hennes (troligtvis) infekterade öga. Nu ska vi skaffa mer pälsglans och ta hans andra häst med. Skulle gärna tagit alla fyra hästarna i stallet, men Ardennern gör lite som han vill, stark som han är. Dessutom är han bitsk, det gillas inte!

Nu ska jag sova, innan jag somnar. Ska köpa Skums present imorgon (hon har fyllt 16 = körlektioner owo ), eftersom mamma är lat och vägrar köra mig att köpa hennes present, och jag går inte ända till Ronneby i denna kyla! x'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar