torsdag 7 januari 2010

Skum & Spel

Min underbara klädhög (aka Sandra) sov över här tisdagen-onsdagen, men sov gjorde vi på onsdagen xD Vi gick och lade oss vid 05:??. Jag vaknade sedan 15:?? och Skum vaknade 16:23 eller något x'3

Jaja, kul hade vi i alla fall! :D Spelade en massa av Skums knarkade barnspel (barnspel är love  ) med en massa allvarliga... Seriösa medelanden O.o'

PUMPA!
"Ska jag tala med min fru?" x''D

Och jag glitchade Skattjakten! Tjohej! OwO Men ändå lyckades jag spela klart det TwT Sandra kom på att ungen (som vi kom på heter Nick(?) De nämner aldrig hans namn) liknar Tintin x''D

Vi kom även på (precis innan vi lade oss) att vi älskar Allram Eest nu på senare dagar x'D Mer än vi (jag) gjorde då vi (jag) var små x'3

Fick tyvärr inga bilder, för de få bilder jag gick käkade min mobil upp samt blev skitsmå O.o'''
Det är synd, för jag fick ett jättegulligt kort där Sandra (aka Fjärilen) låg under täcket (aka puppan) och sov ^w^ ~

På måndag börjar skolan, och jag börjar bli sjuk... Huvudvärk + halsont = blärsh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar