lördag 20 februari 2010

Kalmar & Ritbrist



Bild: Ego-bild från 30-10-08, alltså dagen före jag fyllde 14 :)

Har precis ätit pannacotta :P Syrran fyller år (ska fylla/har fyllt, minns inte ^^') och vi firar henne :) Kom en massa folk; Anders, Jhonny, hans fru, systrar (även Ingela + Matilda kom senare, är fortfarande kvar :3 ) förutom Johanna för hon och Mats sitter fast i alla snö i Kalmar, jag, mor och far x'3

Var uppe i Kalmar förra fredagen också :) Men inte så rolig bilresa. Stannade först hemma från skolan på grund av mag/mensvärk (som byttes emot jobbig huvudvärk på helgen) och på ungefär halva vägen mådda jag fruktansvärt illa. Inte "jag-måste-spy"-illa, utan "jag-måste-ligga-stilla"-illa'' Det var i alla fall kul väl i Kalmar (jag lyckades äta en hel Hawaii-pizza Oo' Kompensation för att jag inte hade ätit på ett bra tag kan jag tänka xD ) och på vägen hem fick jag ha Häxan i knät x'D Hon kröp allvarlig talat upp i mitt knä tills hon nästan hängde på mina axlar! Hon var nämligen rädd för ljudet och skakandet som uppstår när man kör över snövallar, det var ju snöstorm då vi körde hem :) ^^

Men just nu, har jag ritbrist T.T Skulle in på Deviantart nu för att fråga folket där om lite fantasi, men Da är ju nere TwT
Har ritat min egen karaktär Shansé ett tag, och vill rita en till bild. Men så fort jag börjar rita blir det aldrig som jag vill, vilket leder till att jag tappar lusten. Eller så kommer jag inte på någon pose, vilket leder till att jag aldrig startar! Grr!

Jaja, nu är det lov i alla fall! :D Härligt!!
Ha det bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar