söndag 28 februari 2010

Trött... Bara trött

Idag är jag trött, och det har inte vart en så värst kul dag.
Skum hörde inte av sig, vilket gjorde mig oroad och sårad (men det går över, som alltid :) ) och jag blir utskälld via fanfiction för... Ingenting Oo Jäkla människor från USA som tjurar över minsta lilla.

- åh! va mycket gooodis! jag går ditt.. -

Men, jag har pratat (reply'at... lol) med dem på FF och har sett Skums ursäkt så allt är glömt. Nu är problemet att jag sitter vid datorn, klockan är 02:48 och jag känner inte för att sova .

Skrev istället ett inlägg i min Av-Skrivar-Blogg, eftersom jag skriver helt annorlunda där än här ;
http://deneviga.blogspot.com/2010/02/2o1os-forsta-samsta-dag-nagonsin.html

(Jag borde allvarligt sova) Jag vill inte ha skola på måndag! T.T Är så skoltrött, men längtar dock till gymnasiet :)

Hoppas mitt prov på andra världskriget gick bra! Jag tyckte det gick bra, hoppas bara Mia tyckte det också.

Nu SKA jag sova... Åtminstonde stänga av datorn.
Nej! Jag kollar på Pinocchio, SEDAN ska jag sova :) Så får det bli!

Au revoir! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar