fredag 14 maj 2010

Tristess & Skum-saknad



Bild: Älsk på min Skum 


Ja, nu sitter man och skulle egentligen iväg och handlar skor, men först hade pappa bilden och sedan kom min morbror så det fick vänta :)
... Fast jag behöver värkligen ett par skor.

Bara för att jag har tråkigt ska jag nu improvisera en liten dikt, *harkel*;



Livet är ett ljus 

Som susar i vinden 
Ett ljus 
Vacker och klar 
Ett ljus 
Susar i vinden 

Livet är musik 
Som spelas av egna händer 
Musik 
Virvlande, skramlande 
Musik 
Spelad av dig



Haha, ja, så tråkigt har jag det ^^'''


Men jag är i alla fall på gott humör, för imorgon kommer SKUM hit owo
... Hoppas jag
Om allt går som det ska TwT' *knyter händerna och hoppas*

Jag saknar henne! ToT  As usual... 

Ne, nu ska jag gå och spela Zoo... Eller kankse Rymdjakten 
Nej, jag vet; 
Julkalendrar! ()

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar