lördag 19 juni 2010

Slapp & Tokio Hotel



Bild: Pout ~ =3=


Eftersom jag är lite för mycket ego ska jag försöka få in saker i bloggen som jag gör i övrigt, och tipsa om skit... Problemet är att jag är korkad och inte vet hur man får in videor ect. i bloggen ^^''

Lyssnar på:
Tokio Hotel - Humanoid (hela skivan  Blivit så oermotståndligt kär i den igen)

Idag har det vart slappt. Hela veckan har jag bara tagit det lungt, det behövs nu i början av sommarlovet :) Men sedan fick jag och Linnéa tråkigt så vi åkte en runda på hennes moped. Sedan kom Josse och Puma med, och vi körde hem till mig, pratade skit i Skype (ASKUL x''D "Var vill ni?") och sedan ut och snacka med Sebbe :P

Nu blir det till att vara uppe sent inatt! :D (Klockan visar lördag, men jag är bara uppe sent så klockan är halv 2 ^w^ ) Kanske knarka One Piece ( ) och kolla Pinocchio för femte gången nu. Gosh, I love that Disney-movie!! 

1 kommentar:

  1. haha pinocchio , :D det var riktigt längesen jag såg den! ;)

    SvaraRadera