torsdag 24 juni 2010

Sol & Mobil



Bilden: AAAH! TAT'' *Panik panik panik* !! Vill inte! Det skulle ju bli en ny säsong ju! Varför detta fjantsnack!? T.T *otröstbar*


Imorgon är det midsommar! O3O  Dock blire inga bilder p.g.a. att min mobil var en besvikelse och är KASS! Dåligt minne, konstiga genvägar, tar evigheter att göra något eftersom man aldrig fattar något och det går inte att skicka SMS/MMS till någon som är längre borta än i mitt hus... Skitmobil! 

Ska duktigt byta tillbaka om det går, annar slösar jag alla pengar jag har (runt 1600) på en ny mobil igen! 

Saknar min gamla mobil, skulle gärna haft kvar den om det inte vore för att den är mycket utsliten och stänger av sig själv när den känner för det T.T  Den var en helt underbar mobil ju! 

Nu ska jag ut och deppa i solen istället. Mycket fint väder gör en på gott humör igen! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar