lördag 10 juli 2010

Varmt & Roliga Dagar

Sitter här med fläckten på högsta volym... Var 40 grader i solen innan idag .___.'

Igår var man på Tosia. Roligt som vanligt. Träffade människor, bland annat Saga och Emelie ^^

Men inte roligare än i onsdags-torsdags xD Tillbringade onsdagen med Nea, Skum och Matte. Vi åt Pizza på Via och hade allmänt askul! :D Pratade om både det ena och det andra, och en fiskmås åt upp Mattes pizza x'D

~ Yes a Fismås!

Sedan i torsdags for samma människor till Brunnen. Dock var där proppfullt (seriöst, man såg inte gräset) så vi for till Stemmekull istället :D Underbara gamla sjö!

Där hade vi piknik, och bara Matte badade. Vi måste dit en dag igen, då ska ta mig fan jag med bada ;) Riktigt mysigt.
Bilder från torsdagen kommer snart på BDB, (tja, de bilder/videor som vart bra xD ) men jag måste få in dem i mammas dator först =w='

Annars har jag ny fanatism! YAaAY! :D

Johhny Depp (Efter att ha sett Alice in Wonderland blev jag seriöst fast T.T)
och My Chemical Romance
Gerard är smexy! o3o ... OCH MIN! ò3ó *fjantar runt*

Nu ska jag gå och dricka något, har huvudvärk tack vare värmen.

EDIT 8 Janurai 2013:

Bestämde mig att uppdatera med lite bilder här nu. Bättre sent än aldrig, RAJT?

6 kommentarer:

  1. Jag har för mig att vi har badat du och jag någon gång på stemmekull.. Vi har så sjukt många minnen så jag kommer inte ihåg, haha ^^ <3

    SvaraRadera
  2. Har vi säkert! :3 Har vart där med de flesta <3

    SvaraRadera
  3. Jag vet ett hus som kallas Stemmekull. Ligger i Ettebro i Ronneby. Min mormor föddes på Stemmekull. Vilket Stemmekull har du?

    SvaraRadera
  4. Vårt ligger också i närheten av Ronneby :) Min mormor och hennes släkt/vänner har bott där uppe.

    SvaraRadera
  5. Jag ock min maskulina rygg på första bilden... Jag är 100% säker på att jag är gay och man. 100% säker...jag ser bara lite feminin ut på resten av kroppen...och ryggen blev lite femininare med åren i och för sig...

    Jag kanske helt enkelt bara VAR en gay man en gång i tiden som blev kvinna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår fortfarande inte hur en maskulin rygg ser ut xD Enda sättet för en "kvinnlig rygg" att se kvinnlig ut kan väl vara om denne har en smal midja?

      Radera