måndag 30 augusti 2010

Läxor & Social

Idag har det vart en helt okey och rolig dag faktiskt! :D Första dagen jag åkte bussen själv både till skolan och hem, och nu när jag kan det (och vågar, hehe) så tycker jag det är skitkul! ^o^ ~ Första riktiga skoldagen med, eftersom vi bara hade estetisk origentering förra veckan. Så vi hade svenska (vi fick göra två stenciler för att se hur mycket vi kunde x'3 ), engelska (egengjord glosläxa) och datorkunskap! :D Jag skulle ha haft "specialidrott" också, men jag var så trött och ville ändå skippa det så jag skolkade faktiskt ifrån den och stack hem istället. Såhär efteråt känns det helt fel U__U'' Men jag kommer ändå snacka med Jonken imorgon och fixa bort det från schemat :3


Sedan åkte jag en runda med Nea på hennes moppe. Riktigt trevlig liten runda  Vi hade både solsken och ösregn, och fick se en magnifik regnbåge! 

Direkt när jag kom hem (hann inte ens innanför dörren) fick jag se att Emme hade ringt på mobilen! 8D Hon och syrran går samma praktik nu så hon hade fått mitt nya nummer xD Hon satt på kurran (stoor gräsplätt inte alls långt från mitt hus) och kollade på när hennes lillebror spelade rugby xD Mias (min gamla klassföreståndare) man är han som håller i det, så det var riktigt trevligt. Satt där en halvtimme och var social! :3

Känns riktigt bra att prata med henne igen  Saknat henne, inte hört av henne på hela sommaren typ UvU

Nu ska jag äta! :D Blivit riktigt hungrig (och trött... Och illaluktande av moped-stank) av att vara ute, och frusen! Höstvädret börjar komma hit  


Mors ~

2 kommentarer:

  1. Känner mig väldigt frusen jag också UvU' <3

    ...Så...läxorna är alltså inget jag kan öva på direkt? . ____ . *suck* Får prata med Mr. Glader någon dag, kanske får tag på honom i morgon.

    SvaraRadera
  2. Ja :3 Det var väldigt mycket han sade nämligen O__o' Nog bättre om du pratar med honom personligen xD

    SvaraRadera