tisdag 24 augusti 2010

Lycklig! Uppah uppah!

Jag är seriöst så lycklig jag kan vara nu!

Jag sitter och dricker massa läsk och skriver Vintergatan-fanfics (ja, jag fick ett litet ryck ^^' ) och längtar till skolan imorgon!
Ja, jag är fullkomligt seriös!

Vi håller på att göra en dockteater! 8D Vi såg Night of the Living Dead och ska göra en dockteater av den, så manuset och scenerna är klara och just nu håller vi på med dockorna. Imorgon ska dockorna och musiken göras :3

Slipsen, Slipsens Fru, Morgan, Bobby, Psyket, alla kommer på egna namn åt alla karaktärerna eftersom vi, tja, glömt vad de heter egentligen x''D

De flesta i vår klass är riktigt sjyssta, och Abbe är JÄTTEsjysst, och dessutom ett anime/cosplay-fan! ovo Ny kompis! Precis som på dagis! 8D Tjalallalallaa!

Jag är lycklig ! ~
LIVET LEKER! För en gångs skull! ~

2 kommentarer:

  1. Väääskor, väskor med mojäänger~ *random*

    Nejmen, jag älskar verkligen Knut Hahn jag med xD <3 Dockteatern kommer förmodligen bli skit, men den är förbannat rolig att göra i alla fall x''D

    SvaraRadera
  2. Påå vår faar och moor ~

    Japp x'') SLIPSEEN!

    SvaraRadera