lördag 21 augusti 2010

Skum & Karlskrona

Stack iväg med Skum och hennes mor idag igen xD Hennes lillebror vart dock någon annanstans, så vi slapp yrvädret idag.

Köpte ett "armband", eller vafan kan man kalla det, och en exakt likadan kofta som Skum gjorde. Köpte en basker också som är riktigt mysig 

Blev kär i ett ex antal grejer från Woodooland också, men eftersom jag inte ville att plånboken skulle svälta så får jag önska mig skit därifrån istället... My Chemical Romance-tröja, mums..

Skum har en blogg! 8D http://enskummighrna.blogspot.com/  

Hennes gamla blogg finns dock kvar ( http://atopowbeat.blogspot.com/ ) x'D


Nu har jag kaffesmak i munnen och sitter med min kofta och kollar på Doobidoo UvU 

2 kommentarer:

  1. Våra armband är nice'igast. Som black and white, cornflakes och banan, chips och cola, och så självklart Skummet och Flummet x') <3

    Vi får fixa ett vid-sidan-av-jobb, skaffa lite pengar på någe vis och handla upp dem på Woodooland xD <3

    Btw, jag har också min mysiga kofta x) <3

    SvaraRadera
  2. Ja det får vi jävlar göra! o3o <3 xD
    Från och med nu ska jag ha vitt och du svart UvU <3 ... Fast jag kommer också ha mycket svart iförsig TvT xD

    Yin & Yan 8D ~

    SvaraRadera