tisdag 3 augusti 2010

Skum & Spel igen

Tillbringade igårdagen och natten med världens bästa Skum! 8D 

Bara för att jävlas så kommer här en massa saker bara vi finner det roliga i;


TA DET FÖRSIKTIIGT !! ~

BÅTEN VÄLTHÄÄR! ~
De e kallt i vattné... 

OJDÅ! ... Nu bleve två blommer 8D

HOKOS POKUS FILIOKROKUS! 8D

Det, det ser ut som nåt annat....

Lau, lau lau lau laaau ~~ -w-

Här får ni en av mina ballar -v-

Ånej... Stackars små barn... Vad ska jag göra? |-(



Och jag fick en übersnygg tröja med MCR-tryck på ovo  Underbart mycket taack! ~
Nu delar vi Bästa Vänner För Evigt-halsband också ^v^ ~ 

Det går inte att beskriva hur larvigt kul vi alltid har... Och hur sjuk humor vi har!


... Spindel på rummet .____.' ... Liten äckligt sak, ISCH! *försöker undvika*


En mindre bra nyhet dock; Jag har inte fått papper om när jag ska vara vid skolan, när den startar. Vilket datum, tid, vart jag ska vara, INGENTING! Har det kommit bort i posten eller? ...
Alla andra har fått information om det nämligen, medan jag och Skum inte har fått något alls. Jävla skräp!


... Spindeln klättrar i ett nät i luften .____.'' Jävla spindelnät!


Nu ska jag försöka koppla in mina helvetes-högtalare som varken fungerar eller VILL fungera sedan blixten slog ned i min dator


Nu är spindeln ute i trädgården ^v^ 

1 kommentar: