torsdag 16 september 2010

Chantal Goya

Jag var TVUNGEN!


Jag måste bara tillägga att jag blivit galen i Chantal Goya's låtar... Och dem är för BARN! .___.' Dem har en sådan melodi som jag får på hjärnan, och om jag bara glömmer bort vad texten handlar om (den handlar för det mesta om mänskliga djur TvT'' ) kan jag tänka ut en massa historier bakom dem 

Inspirations-musik helt enkelt

Här är ett smakprov: 


Skulle gärna lagt ut mera, men youtube svämmar mest över av antingen låtar som man hör är riktade till barn (med andra ord; inte lika vackra U.U ) eller inspelade från en av hennes barnteatrar = Kass kvalite 




Chantal var naturligt vacker också  



Mors ~

2 kommentarer:

  1. Hon är mycket vacker UvU ~ <3

    Har dock inte hört så många av hennes låtar :3

    SvaraRadera
  2. Jaaw <3 TvT ... Eller var xD Hon är över 50 idag

    Du kommer höra ò3ó Har de finaste på listan ^3^

    SvaraRadera