måndag 27 september 2010

Docka & Trött




Bild: Min docka är beställd! o3o  Beställdes i torsdags så nu är det bara att vänta på att den ska komma hem. 

Jonken lurade oss idag. Han sade att vi skulle redovisa våra arbeten idag (och imorgon för de som inte hann). Men nejdå, istället håller vi nu på med copyright och upphovsrättsskyddat material, nedladdningar och sådant. Olagligt och lagligt :3 Rätt intressant faktiskt, men allt är ju intressant med Jonken x)

Sitter och har "precis-vaknat"-smak i munnen. Sov i cirka tre timmar för ett tag sedan nu framför TV'n. Jag måste lägga mig tidigare, ska dessutom leka mamma åt Skum så hon tar sina sömnpiller som hon ska. Så ikväll blir det nog att lägga sig runt halv elva. Mest för att jag behöver det, och dels för att se hur pigg jag blir på morgonen imorgon. 

Vasu (indier på MSN som har ett väldigt intressant liv) ska tydligen skicka ett halsband till tjejen han älskar på hennes födelsedag... Wow, han kan faktiskt vara snäll utan att vara dum i huvudet därtill Oo'

Behöver snart grovrengöra mitt rum. Damma av lite och så, och leta upp alla CD-skivor som försvunnit .__.'

Skum frågade om jag vill hem till henne någon dag nu. Blev riktigt paff då det för någon vecka sedan var "ABSOLUT INTE!" om man frågade x'D Jag och Madde ska hem till henne på onsdag. Kommer bli riktigt intressant! ovo Inte vart där på minst fem år, nej längre sedan än så

Åt potatismos och falukorv idag! ... Varför jag skrev detta vet jag inte, men gott var det! 

Nu ska jag, ehm... Spela lite på SVT.se (bolibompa-spel 8D Gud så vuxen jag är!) innan jag ska sova. Helt slutkörd... 

... Och min jävla höft gör fortfarande ont T.T (Sov skeft för nu tre dagar sedan och nu kan jag inte böja fram huvudet fören hela höften värker


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar