onsdag 15 september 2010

Friluftsdag & Trött... Åter



Bild; Egobild! Eftersom det blev så mycket text med bara ^^'

Ja, jag är åter lika trött som igår TvT

Vi har haft utedag i Brunnshallarna idag, en massa aktiviteter klass vs. klass! :D Dock var vi ihopslagna med Ekonomi-klassen så vi hette ES10-SP10 hela dagen

Vi kastade ärtpåsar i rockringar, kastade människor genom "spindelnät" (vi skulle lyfta igenom dem men det blev lite väl stressat ^^' ) och kastade blöta handdukar på ett rep, allt för att få poäng nog till att slå de andra klasserna! ò3ó Dock kom vi tvåa på vartenda jävla gren TvT ... Utom puzzlet där Abbe och jag utklassade alla, haha!


De andra grenarna var att hoppa klassvis (där kom vi också först kom jag på nu), rulla bildäck (Niki var suverän! ... Eller, ja xD ), plocka klädnypor, klassvis memory, klassvis minneskort (man skulle minnas en massa symboler och placera ut dem rätt på ett annat papper), kasta stövel (Jonkens var bäst! x'D Heelt åt helvete!), talesätt (Ulf sade början på dem, vi sade slutet), mänsklig pyramid med så lite kroppskontakt med marken som möjligt, kasta fotbollar/frisbies genom en rockring, plus tre till som jag verkligen inte kommer på hur mycket jag än funderar T.T Sammanlagt 15 stationer i alla fall :3 ... Och så hade vi pannkakor för lunch! o3o  Omnom! 

Det kom ett störtregn mitt i allt också, vilket var mycket trevligt! ... För mig, alla andra tog skydd

Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på TV'n i mitt rum och krypa ned under täcket lite. Stargate SG-1 var på, men innan det var slut somnade jag. Sov gott i en halvtimma, sedan vaknade jag, kollade klockan, och somnade om. Sov sammanlagt i två timmar  Mycket mysigt UvU

Pallade sju äpplen från Brunnen också, varav sex av dem blev en äppelpaj! Den var god  


Nu sitter jag och gör ingenting. Ska snart åka med mamma och pappa till Backaryd, de ska köpa en lampa där :3 Så då blir det mys att åka bil och lyssna på musik, hoppas bara det börjar regna också 

Riktigt mysig dag med andra ord! :D

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Lät som om ni hade en kul dag med andra ord :3 <3

    Mysigt att åka bil, önskar själv att man kunde få åka en liten biltur någon gång i snar framtid, kanske nästa vecka redan <3

    SvaraRadera