lördag 18 september 2010

Sjuk & Julgalen

Insåg att jag har användt rubriken en gång innan. Rätt skoj att jag alltid lyckas bli sjuk när jag blir julgalen x')

För ja, nu har jag gått och blivit lite kär i julen igen  Även fast jag just nu sitter och lyssnar på Chantal igen. 

Satt igår och spelade julsånger på Skum's keyboard som jag nu snart snott i ett år ^o^ Försöker lära mig de vanliga, lätta julsångerna först. Dock har jag en tanke om att snart lära mig spela "det strålar en stjärna" med samma ackord som en känd violinist har använd, fast jag spelar på keyboard då. 

Skulle egentligen iväg och fotografera med Skum och Madde i Ronneby idag, foton till vår foto-läxa. Dock var både Skum's mamma dösjuk och så är jag halvkrasslig T.T Och vädret är uselt (för mig dock underbart  ) att ta kort i. Dessutom fick min kamera slut på batteri, satans kamera att göra det under helgen när jag inte kan ladda den i skolan! 


Hann dock ta ett antal kort i regnet igår. Tänkte ta mycket fler, men som sagt så dog kameran. Var lite osäker om kameran tålde regn, men jag skyddade den så gott jag kunde så jag tror inte det var så farligt x)

Jag är för övrigt iskall idag! o~o' Handtaget till fönstret hade gått sönder, så fönstret var vidöppet hela natten. Nämnde jag att det blåste som FAN hela natten? T.T' Pappa lagade handtaget men rummet är fortfarande som ett kylskåp! Brrr

Nu ska jag knarka lite levande ljus o3o Det tillhör mitt julberoende. För mig är levande ljus ihopkopplade med julen  


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar