torsdag 2 september 2010

Skitdag!

Det känns som allt gick åt helvete idag!

Visst, skolan var super. Idrotten var lite seg i och med att jag inte var med (något jag hedanefter inte hoppas få skriva eller säga mer!), engelska-stencilen gick super (hoppas/tror jag) och jag jobbade duktigt flitigt på matten! Men sedan när jag kom hem så värkar det som att mitt humör vändes upp och ned, och jag blev sur utan anledning! Jag gick inte runt och skrek åt alla, utan satt och svarade "mm" på allt alla sade och var sur för mig själv istället...

Gick runt, var sur på praktiskt taget allting! Sur på att internet dampade sönder, sur på att jag inte hittar papprerna så jag kan ta bort special-idrotten på mitt schema, sur på att jag kommer skolka från special-idrotten imorgon, sur på att jag inte gjort hela min franska-läxa ännu, sur på att Skummet är sjuk och troligtvis lika pigg och glad som jag (lokig saknas, I know), sur på att Skummet inte är i skolan, sur på mig själv eftersom jag vet att Skum är sjuk och inte bör vara i skolan, sur på att chokladen är slut (egentligen inte slut, men orkar inte äta), sur på att jag är trött, sur på att jag fryser, sur på att Skum inte skrivit i sin blogg, sur på att Nea tror jag dissar henne eftersom MSN dampar loss... Kort sagt; Sur på allting, och det mesta är onödigt trams!

Bröstsim och Gubbsjuka lättade mitt humör lite, och nu är jag mest trött... Borde göra läxan, men jag kommer nog göra det mesta imorgon och hemma så just nu behöver/orkar jag inte oroa mig om det...

Är ganska förvånad i övrigt, på att det inte är fullmåne... Då har jag nämligen inget att skylla på att jag är en sådan sur idiot idag...

Piss! ~

1 kommentar: