torsdag 16 september 2010

Skola & Skola

Idag är jag stolt över mig själv, jag har nämligen pluggat mycket flitigt i skolan ovo Både Erica och Madde satt och klottrade (eller, Madde försökte med matten, men gav upp) medan jag och Sara jobbade. Jag jobbade halva engelska-läxan på lektionen och pluggade dessutom EXTRA matte direkt när jag kom hem :D

... Vafan är fel med mig? .___.''

Anyway, så just nu är jag dötrött! Dock mycket piggare än vad jag var idag på morgonen. Halvsov liksom hela natten så jag somnade medan jag åt min frukost och reagerade lika fort som en sengångare i skolan

Blev sur på Skum, eftersom hon inte var i skolan!

Vad mer? ... Ehm... Jo! Jag kom på yttligare en aktivitet från igår! 8D Ägg-beskydd eller vafan man ska kalla det Oo Det gick ut på att vi delades in i fem grupper. Grupperna fick varsitt ägg som vi skulle linda in i massa saker från naturen. Sedan skulle en lärare släppa den från en hög höjd. Klarade sig ägget fick man ett poäng :3 Alla fem äggen klarade sig!


Nu skiner solen in på mitt skrivbord. Föredrar dock vädret som var innan idag; Spöregn och en riktigt grå himmel  Det är kärlek det! 

Kom på att jag måste göra svenskan till imorgon också T.T Faan! ... Jaja, den går fort om jag bara vill :3

Annars har det inte hänt ett skit! 
Förutom att mamma just kom in, tjatade som fan om att mitt rum ser förjävligt ut och frågade vilken pizza jag ville ha. Conclusion = Vi ska äta pizza idag :3






Bilder: Moln utanför mitt fönster o3o Klicka för större bild





Mors ~

3 kommentarer:

  1. Japp, du vara duktig du~ UvU Men jag är minsann också duktig, och jobbar på här hemma TvT''' *suck*


    ..Vafan? XD Den grenen lät duktig epic XD

    SvaraRadera
  2. Ingen anledning att skippa skolan ò3ó *hötter*

    Det var den, inte en jävel trodde de skulle hålla xD

    SvaraRadera