lördag 4 september 2010

Skum Dröm & Fest

Hade VÄRLDENS skummaste dröm inatt O__O''
Först var det Kalle Anka, och typ Joakim von Anka, knattarna och några andra ankor som inte alls var med i orginal-Kalle Anka. Typ, en hel ankfamilj eller anksläkt eller så där en/flera av dem hade dött på något skumt vis O__o' Väldigt allvarligt och... Skumt.. Och roligt ovo *sadistisk*

Sedan var där en bilolycka! 8D Också den med alla ankorna... Tror det VAR Kalle, Joakim och knattarna som satt i den och så PANG så dog alla :3

Sedan var jag typ någon skurk och var typ med när alla "Oneej! Dem är döööda ToT'' " medan jag var "hehe, ja, så synd ^^' " eftersom jag tydligen orsakat deras död Oo

Det var något annat skit också som också var så skumt, men eftersom jag inte hann in och skriva det idag på morgonen har jag glömt det. SKIT! Hatar att glömma roliga drömmar TAT

Nu till något HELT annat x'D

Var precis på fest hos syrran! 8D Hon fyller år på vintern men ville ha festen nu på sommaren since she hates the winter ^^
Riktigt mysigt med grillat mat, trevligt folk, god efterätt och hög musik! :D

Jag och Moa mobbade Martin hela dagen ~ Hehe...

Tror denna festen var riktigt bra för mitt urkassa humör för någon dag sedan (se tidigare blogginlägg) för nu mår jag riktigt bra igen :3

Nu sitter jag och är astrött och väntar på Linnéa ^o^ Hon ska sova över, och imorgon kommer hennes mamma hit för att fortsätta spökjakten och till och med gå upp på vinden *o* ~

Usch, börjar få julkalender-noja igen x'3

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Skriv om spökena på vinden, det var riktigt intressant! ^^ :D

    SvaraRadera
  2. När hon var på vinden behövde hon knappt gå alls xD Hon kände direkt att någon hade hängts sig där TvT Fast inte i vårt hus, utan på ett annat gammalt hus på samma grund.

    SvaraRadera