söndag 12 september 2010

Skum tvingar mig att skriva...

... Så här kommer en resume om mitt liv :3

1) Syrran har opererats och slutat röka, nästan påbörjat ett nytt liv. Hon är jätteduktig! Men hon mår illa konstant, dels eftersom hon nu känner en massa dofter igen som hon inte är van vid o~o'

2) Skolan är underbar ovo ... Men jag måste göra franska-läxan idag óvò'

3) Jag måste duscha ovo ... Mitt hår är SKIITIIGT!

4) Fanatisk i två helt(?) olika saker, vilket gör att mitt humör krashar konstant mellan "OvO" och "U__U .... ovo'

5)
Kär i Johnny Depp igen 

6)
Hittat ny kärlek på Idol:


7) Jag har tröökt T__T

8) Mina tänder gör asont efter tandläkaren fortfarande, men jag lyckades tugga i mig en macka på morgonen :3

9) Sovit 9 timmar inatt! Lade mig 3 och vaknade 12

10) Nu ska jag gå och knarka Johnny Depp-intervjuer o3o


Mors ~

2 kommentarer:

  1. Wiiiee~ 8D



    ...Lol, nej jag ska skriva mer än så faktiskt x'D Behöver också duscha, känner mig lortig som en g..guragorugooo U__U' *suck* Hoppas dina tänder blir bättre snart också <3

    SvaraRadera
  2. Dem börjar bli bättre óvò Men nu har jag huvudvärk istället U___U''

    SvaraRadera