onsdag 29 september 2010

Skums Hus = Wieeh!


Vart hos Skum idag, hemma hos henne, för första gången på gud vet hur länge! Underbart! ^o^ ~ Älskar hennes hem och har alltid gjort. Vi spelade lite Wii, pratade, åt och satt och degade -3- x)  
Btw, Jag älskar hennes katt! T3T ... *snörvel* -.-'

Annars... Har det inte hänt något. Ska snart sova, när jag druckit upp min Cola. Ska till Trollsjön imorgon och ha orientering imorgon. Skulle möta Erica och Madde vid något jävla hus vid vattenfallet. Fattade allvarligt inget alls av det Erica försökte förklara, men mitt lokalsinne är lika bra som en snigels så det är förståeligt. Fick dock istället mamma att köra mig direkt till sjön, så det blir lättare. Skum kommer dock inte på morgonen för hon ska till skolsköterskaaan o3o ~ Ska dit om prick två veckor igen för att skolläkaren ska kolla min rygg. Äntligen, kort sagt! T3T

På fredag är det Oktober  30 dagar till min födelsedag UvU


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar