onsdag 22 september 2010

Trött & Språk

Jag slapp franskan idag! 8D ... Synd ._. Men alla som hade språk var istället på en föreläsning med en man som jobbade som tolk! Riktigt jävla intressant, speciellt för mig som är språknörd TvT'

Han berättade lite om sitt jobb och varför språk var så viktigt. Massa saker som kanske lät helt ointressant i andra öron, men för mig var det örongodis! Riktigt intressant!

Annars är jag inne i en ritfas just nu, och håller på att skissa mycket :3 För det mesta blir det lilla Hakea ^o^ ~

Och så är jag så jävla TRÖTT! Höll på att somna i bussen idag på morgonen. Så nu ska jag skriva i ett roll (Skum har tjatat på mig hela kvällen TvT ) och sedan bums i säng! Dessutom har jag magvärk... Fy!

Mors ~

2 kommentarer:

  1. Awe, du får vila upp dig efter att du svarat, och krya på dig i maggen~ UvU <3

    SvaraRadera
  2. Jag ska fan vila T~T Mår piss x'D
    Trött trött trött ~

    SvaraRadera