lördag 30 oktober 2010

30 Oktober = Fixa iordning-dag

Mamma gör tupperware-bullar (som bland annat ska bli min lite sena frukost) och jag glor lite på Azureblade49 när han spelar Mario Kart på youtube x) Ska nog lägga in lite bilder från kameran, det som jag nu lovat i ett par dagar. Kommer uppdatera om vad jag gör under dagen, för jag kommer bland annat nörda Wii, baka chokladbollar (många sådana också!) och bara ta det lungt ^^ Kommer ta bilder under dagen som jag lägger upp också. Till slut kommer nog detta blir ett väldigt långt inlägg, men det är bara kul! x'D

UPPDATERING 1 - Bullar!

Här kommer bull-bilder! o3o

Plåtar, och mjöl
Degen jäser i varmt vatten så det går fortare :3
Kladdig deg
Buns
Bulle av deg
Vi har bullar i ugnen... Höhö
Bullar!
Bullar och morot/apelsinsjuice ~
Nom ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar