fredag 15 oktober 2010

Bröllop & Idol

Såg precis på Bröllop och Jäkelskap. Lika underbar, som vanligt xD


Elin är fortfarande min största idol i Idol. Oavsett vad juryn säger  Röstar just nu som en idiot UvU

Satte in fjädrarna i tandställningen idag. Gör ont som fan och ser jättekonstigt ut, ser ut som jag har underbett. Dock tycker tydligen ingen annan det, och jag får hoppas att dem inte bara säger så för att vara snälla, för mitt självförtroende är så jävla lågt just nu... 

Nu sitter jag och knarkar Bamse (knarkat det och en massa andra, barnsliga saker idag  


Varför? För Bamse äger, that's why! 

Uppdaterar om Idol senare 

Mors ~ 

2 kommentarer:

  1. B&J är fan den bästa i jäkelskaps-triologin x''D <3

    And jag hoppas att värken från tandställningen försvinner, och jag tror inte alls att du ser hemsk ut i den UvU <3

    SvaraRadera
  2. Nja, jag tycker Barnaskrik är roligare xD

    Nja, ser inte lika hemskt ut idag TvT' Var väldigt svullen igår också, kan ha varit det. Men ont som fan gör det...

    SvaraRadera