lördag 2 oktober 2010

Jävla Madde!

Nu har hon fått mig WoW-galen igen! ToT
Sitter och kollar på massa WoW-klipp på Youtube och saknar att spela det! Vart mer än ett års uppehåll nu sedan jag spelade det, och jag blir snart tokig!

Lyssna gärna medan ni läser;

Dock ska jag börja spela på RolePlay-servar istället eftersom jag spelar för stämningens skull, och inte för spelandets skull. Saknar dock syrrans konto... Hoppas Madde kan på något sätt hjälpa mig att få tillbaka det, och att det inte försvunnit helt. Annars får jag be henne skapa ett nytt, eller *svälj* vänta i 2-3 år så jag kan skapa ett eget T.T''' Nej! Usch! Skulle aldrig klara att vänta så länge!


Men jag är nu inte helt WoW-galen, utan jag vill bli insatt i historien om Warcraft. Därför kollar jag på en kille som spelar igenom hela det första Warcraft (kom ut 1994, yaay!). Inte för att det innerhåller så mycket historia, det är ju ett vanligt "kriga-döda"-spel, som det fanns gott av på den tiden. Men sedan kommer jag ju även följa Warcraft II, och III. Där finns det mycket historia om kriget i WoW, så det blir intressant :)

Nu ska jag forsätta nörda och knarka halstabletter, halsen är fortfarande kass.

Mors ~

1 kommentar:

  1. WoW var rätt kul, men enligt mig så är det väl i princip som alla andra onlinespel XD Enda skillnaden är väl att WoW fått mer uppmärksamhet x'3

    SvaraRadera