fredag 29 oktober 2010

Kyckling & Wii

Vill inleda detta blogginlägg med att säga att jag har så fucking ont! T.T' Träningsverken igår var inget i gämför med denna x'D Låren, bröstmusklerna och magen plus nacken som är ett litet helvete på köpet med. Försöker att inte klaga och när jag väl gör det så skrattar jag åt det ^v^ Men ont gör det!

Skolan gick sådär idag... Det var en tant som stank cigaretter och en gubbe som luktade stuga (ovo) på bussen idag. Träning för näsan! Mentorstiden var helt okay; Jag behövde inget göra! ^^~ De andra fick fylla i ett papper som jag redan lämnat in. Matten jobbade jag inget på (var för trött, höll på att somna på bussen också) utan tänkter ta igen det nu på lovet. Likaså kommer jag renskriva och ha svenskan klar till måndagen efter lovet. Hade fan glömt den idag... SMART! -v-' Men nu har man i alla fall lov!


Nuuu till något roligare! o3o Var iväg med mamma och hämtade mitt Wii idag! Japp, en tidigt present till mig (fast för hela familjen, den är bara 80% min UvU ) var ett Wii! o3o Jag ville ju ha ett Nintendo Dsi (PL) men mamma sade att det var alldeles för dyrt, uppåt 1400 spänn. 
Wii'et kom med Donkey Kong (orginalet x'D känner man sig gammal eller?), Wii Sports och Super Mario Wii, plus att vi då köpte en extra kontroll. Hehe, mitt Wii är alldeles rött ^3^ 




Kopplade till allting innan vi skulle äta, sedan åt vi, och sedan kopplade jag in resten. Nu fungerar allt prickfritt! :D Har dock inte provat DK ännu, blev så rädd för det när jag var liten UvU'

Ja, vi åt kyckling ju idag! o3o En stor jävla kyckling! ♥ Jag, mamma, pappa, Johanna, Josefin och Mattias. Jag önskar jag åt mera dock, men jag blev mätt fort och det är svårt att njuta med all denna skrot i munnen T.T Blev riktigt ledsen och sur på mig själv för att jag inte kunde njuta riktigt och äta mer, det var ju så gott ... 

Mitt under Wii-spelningen sedan (medan vi drack smoothies igen xD ) kom Adde med sin lilla dotter :D Dock redan glömt hennes namn, fast att hon sade det flera gånger till alla UvU Så söt unge 

Och seeen... Ehm... Åkte alla hem ^^' Så jag och mamma (och pappa) spelade lite Wii. Sedan röstade jag nära på sönder telefonen på Elin (och Geir) i Idol, sedan bastade jag med mamma och nu sitter jag här. Ska sova nu, så fort mamma masserat mig TvT

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar