söndag 17 oktober 2010

Nea & Punk

Alla mina favoriter kom vidare i Idol o3o

Tandställningen gör ont som fan, och skaver dessutom upp hela munnen... Stannar hemma från skolan imorgon på grund av det T.T Men jag vet att jag ändå bara kommer grina och gnälla och inte kunna koncentera mig alls i skolan, så jag jobbar bättre hemma.


Var hemma hos Nea idag, i deras nya lägenhet :3 Mamma och jag hälsade på. Riktigt fin och mysig lägenhet  

Sedan hänge hon med hem, och plötsligt satt vi vid datorn och garvad loss åt Asterix och Obelix, Grodan Boll, Pelle Svanslös (den tecknade, knarkade versionen) och Trolltyg i Tomteskogen x'D Riktigt roligt hade vi, eller i alla fall jag 



HUAH? ... EN HEL TOMTE-ARMÉ? *hysteriskt skratt!*

Börjat gå tillbaka från myskläder till punkstilen igen nu också o3o Både roligt och tråkigt med tanke på att jag lägger ned för mycket tid med vad jag har på mig då TvT'

Nu ska jag försöka sova, och kolla lite på film kanske. Vill läsa Bamse men dem ligger på vinden/undangömda någonstans -v-'
Vadå? Nej, jag är inte alls galen i Bamse, han är en bra förebild för människor! ò3ó Skämt åsido, dem hjälpte mig alltid att somna förut, har läst ut alla andra tidningar jag har nu igen (vilket är uppåt 25 tidningar av olika stilar här nere) så dem hjälper inte längre. 

Vi avslutar med en av MCR's nya låtar 
För, y'know, dem äger, och så... 



Love ya Gee


Mors ~

2 kommentarer:

  1. Gee ser minsann ut som ett litet troll han med i det röda håret xD <3 Jisses, den där låten fäster sig på hjärnan Owo'


    Krya på med tandställningen du :3 <3

    SvaraRadera
  2. Japp, lilla trollet <3 ^o^
    Haha, det ska dem göra! ò3ó

    Tack TvT <3

    SvaraRadera