lördag 9 oktober 2010

Pepsi & Fanfic's

Sitter och knarkar Heroes, tack vare en sjuk dröm jag hade idag på morgonen. Näsan är bra trots att jag inte har något nässpray, vilket jag är glad för. Kan dock inte andass så bra, men hällre det än smärtan. Börjar äntligen bli frisk alltså, najs!



Underbara Elin T3T Så glad över att du kom vidare!  

Nu ska jag dricka pepsi (jag har precis fikat och tog för mycket pepsi, så jag får dricka ur det långsamt nu istället ^^' ) och skriva, alternativt läsa fanfics. Jag skulle gått på bio med Skum idag (sista visningen av Dumma Mig som hon ville se), men hon knarkar tabletter och sover länge, och vaknade en halvtimma efter det filmen hade startat (15:00) x')


Mors ~

2 kommentarer:

  1. ..det var en sjuk dröm, ja XD

    and sry för at ja sov så länge, men..tja, de där jävla tabletterna gör mig sjukt trött TvT'

    SvaraRadera
  2. x'D

    Vi får gå på en annan bio istället o3o ... Vill faktiskt gå på Avatar, trots all den skit den har fått ovo Vill se om den är så dålig som alla säger x'D

    SvaraRadera