fredag 22 oktober 2010

Rolig Dag & 100 Inlägg ... Och elak blogg


[ Hade skrivit ett aslångt inlägg här samt nästan jobbat klart med svenskan (lång jävla uppsats), då datorn startar om. Jag fick CP-rycket (seriöst) men bestämde mig för att i alla fall fortsätta med inlägget här. 
Hade nästan skrivt klart det igen då hela Internet ler emot mig och säger "ett fel har inträffat" och stänger ned Blogger. 
Med detta i baktanke kan ni nog tänka er hur jävla glad jag är nu. Inte? 
Låt mig då sammarfatta det med ett enda ord; 
Satanspisshelveteskukfittslemmandecp-skadadekuksugandenedskitadedatorJÄVEL!!! 
... Så, nu vet ni hur glad jag är. 

Faan... Jag vill verkligen inte skriva om allt en jävla gång TILL! Varför får jag bara inte skicka detta inlägget? Jag hade haft en sådan perfekt dag och skrev om det och allting, men NEJDÅ! Datorn är TVUNGEN att göra mig förbannad så det första inlägget (som var perfekt) ska förvandlas till detta "jag är assur"-inlägget! 

Piss.. ]


_________________________________________________



Okey... Nu tar vi det här, IGEN!

Jag har haft skitont i käken hela veckan och mitt humör har pendlat upp och ned. Har inte kunnat äta som jag ska heller, men nu börjar man smått vänja sig vid att tugga igen. Snart kan jag äta normalt igen UvU

Idag hade jag i alla fall bara en lektion (eller, vi hade en föreläsning och sedan matte, och matten är lätt) så det var en bekymmerslös dag. :3
Efter den och lunchen (lasagne ) satt Niki, Sebbe, Erica, Madde, jag och Abbe utanför pilotrummet och bara satt. Madde och Erica skulle låna en kamera eller vad det var, fast att ingen var där. Men vi satt kvar ändå xD
Stötte på Lasses syrra och hennes gäng, vilket blev en fin konversation;
Dem- *går över våra fötter*
Jag, Madde och Abbe- *skriker hysteriskt, för vi är flummiga 8D *
Dem- Men väx upp! Människor pratar!
Vi- ... Jaha? Oo''

Sedan kom jag hem. Satte mig vid datorn lite och kollade på Kingdom Hearts (följer 348/2 Days samt CoM nu :3 ) för att sedan packa ihop badkläder. Vi (jag, Abbe och Madde) hade nämligen lovat att följa med Sara och bada i simhallen i kallinge vid fyra... Eller "fyra", det blev tjugo i fem eftersom jag var den enda som var där i tid -v-

Niki var där också, men han badade inte. Madde släpade med Jonas, och han badade xD Fan va kul det var! Vi lekte värre än de barnen som var där x'D Skitkul! Dock blev det lite mycket folk och stök så när klockan var halv sju (härjat non stop i tre timmar alltså o.o ) gick vi upp. Fick lift hem av Abbes kille, vilket man tackar för :3 Då slapp man gå hem i det kalla med blött hår x3


När jag kom hem satt mamma och pappa i stora rummet. Barnaskrik och Jäkelskap hade precis börjat (den är fan den bästa av dem x'D  ) så jag fick äta (kyckling och ris   jag var HUNGRIG efter simningen) och kolla på den tillsammans med dem :3 Sedan stack mamma dock till jobbet, men pappa och jag (och Baby) kollade klart. 

Sedan gick jag in här. Satte på Idol och röstade fingrarna av mig på Elin-älsket (hon kom vidare! o3o   och sedan på Geir i utslagningen (han kom också vidare ^v^ ). Sedan höll jag på att både slita av mig håret och kasta telefonen i väggen (vilket jag är glad att jag inte gjorde, skulle nog gjort hål i väggen, så arg var jag o.o' ) eftersom internt fick för sig att datorn skulle starta om. Mitt svenskaarbete (som var jättelångt och svårt att få till) försvann ju, likaså detta långa perfekta blogginlägg jag skulle skicka. 

[Blogger startade precis om igen... Men jag har nu sparat allt på Word! In Your Fucking Face Bloggerfaan! Ò3Ó ] 

Men jag tänkte; Shit the same, och tänkte skriva om det. Skrev ned nästan allting igen och kom fram till mina youtubeklipp (det sista i inlägget). Plötsligt känner sig internet skitnödig, och skiter bort allt jag hade framme. Resultat; Blogginlägget försvann, IGEN! Detta är nu alltså tredje gången jag skriver om det. Skitkul då inlägget är lika långt som Vasaloppet... 

Nu skiter vi dock i det! Jag orkar inte klaga på vårt internet/min dators omstart nu. Mitt hår har redan känt av den vreden... *masserar ställerna där jag slet av mig håret

Nu kommer vi till något roligt; Detta är mitt 100'de inlägg! 8D 
För att fira det ska jag nu lägga in fem random youtubeklipp från mina favoriter på Youtube! Varför? ... Tja, jag har fått pippi på detta med att lägga in videor på bloggen, och dessutom vill jag fira genom detta!

[ En liten tävling; nu ser vi hur många gånger datorn/internet startar om igen! ... Det är nämligen här som skiten brukar dampa sönder ] 


Klipp 1: Sally's Song - The Nightmare Before Christmas 
Sjysst av mig att lägga in en låt till att börja med -v-' Men det är en underbar låt från en underbar film, och dessutom lyssnar jag på den just nu, så varför inte?



[Nu startade blogger om igeeen ~ UvU' *tar fram det sparade från Word*] 


Klipp 2: Peter Pan's Storytime 
Filmat från Disneyworld i Kalefornien av den underbara Bri-chan ♥ Ya gotta love Peter x'D ... And the Hatter ^^' 



Klipp 3: Remixad/Knarkad Grodan Boll 
För att... För att... För att jag skäms över att jag finner denna video rolig -v-'' 
... OCH DÖD ÅT DEN LÅTEN



Klipp 4: Helge Skoog om Skalman - Parlamentet 
Bara för att jag alltid börjar asgarva åt detta klippet x''D 



[Nu startade den om igeeen ~ UvU Vid detta laget startade datorn om för en halvtimma sedan ungefär


Klipp 5: Typiskt - After Shave (Galenskaparna) - Jonssons Onsdag 
Bara för att jag är så kär i deras röster UvU Peter ~



Wow... Jag fick det skrivet klart .___. 
Som ni ser var det ett långt jävla inlägg, som var mycket bättre skrivet förut, innan datorn fick en stroke

Nu ska jag koppla av. Helg nu, fan va NICE! 

Mors ~ 

[Nu när jag höll på med renskriving startade den om igen UvU ] 
[Nu när jag höll på med den upplysningen startade den om igen UvU ] 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar