torsdag 7 oktober 2010

Sjuk & Kär

Jag vet inte vad som hände, men min Idol är tillbaka i Idol i alla fall! Imorgon gäller det, och jag hoppas hon kommer vidare!! T3T Älskar henne så mycket så att bihåleinflammationen inte känns lika jobbig längre! xD






Jag, överreagera? ... Neeeej då!


Annars så mår man sådär. Nässprayen är min drog för utan den smärtar det i bihålorna så jag blir tokig! Mensverk har man också nu, skiten kom idag på morgonen nämligen. Dock har jag inget direkt sockerbehov denna gången, mer än att jag halsar Pepsi (seriöst, drack ur en hel 1½ liter igår innan jag var nöjd). Huvudvärken är borta, men istället har jag ont i nacken från igårkväll. Lade mig konstigt när jag läste serietidningar och fick ont i nacken. Trodde det skulle gå över under natten men har lika ont nu i alla fall.


Åt wookmat innan  Åt rätt mycket trots att man fortfarande inte har någon aptit. Sattsar på att gå till skolan imorgon, för jag är trots allt piggare nu och vi ska dessutom kolla på småfilmer större delen av dagen. Kul! :3

Nu ska jag knarka Pinocchio, Mumin och nässpray. Yaay


Mors ~

3 kommentarer:

  1. Well, as I said once back then, finns bara en idolare i år som intresserar mig och det är Jay Smith xD

    Wook~ <3 var den stark, med thai sweet chili sås till?! 8D *älsk*

    SvaraRadera
  2. UvU Elin är den enda jag riktigt hejar på, de andra vet jag inte så mycket om (förutom Geir, för mamma hejar på honom xD )

    Nepp, inget starkt alls o3o Jag tycker inte om stark mat Skum T3T

    SvaraRadera
  3. Stark mat som är så gott TvT <3

    SvaraRadera