söndag 3 oktober 2010

Sjuk & Social

Fortafrande pissesjuk... Vaknade idag av att mamma och pappa stack till Lönnamohagen för att hålla i Lönnamolunken, en tipsrunda. De väckte mig kort innan och medelade det samt gav mig en telefon ifall någon skulle ringa. Jag stannade hemma för jag var sjuk och skulle dessutom vakta Baby och Tingeling, eftersom syrran Johanna Jönsson drog en knapp sekund senare utan att medela mig! Resultatet är att jag vaknar vid halv elva av en skrikande(!!) hund ute i hallen! Hennes skrik isar i öronen och jag röt det högsta jag kunde på Tingeling-hundfan att hålla käften, vilket resultetare i en ännu värre hals...

Inte höll hon tyst utan hon fortsatte gnälla, yla och skrika som fan! Jag gick upp en knapp halvtimma senare (för sova i det livet kunde jag inte). Satte mig vid datorn och åt frukost (hälsosamt, I know, men jag är sjuk och orkar inte bry mig om mig själv) och plötsligt är hundjäveln tyst bara för att jag stigit upp... Kul!

Var hemma ett bra tag. Pratade i telefon med Johanna vilket var väldigt kul då hon trodde mamma och pappa var hemma (.. Eheheh...).

I övrigt har jag suttit och knarkat starka(!) halstabletter och snorat som fan. Tung i huvudet och stundtals får jag en sådan magvärk så det känns som jag fick världens maginfluensa över en sekund. Ska dock till skolan imorgon, har tvingat mig det. Dels för att jag inte vill missa datakunskapen för allt i världen och dessutom för att jag inte vill missa skola bara för en feberfri förkylning (jag har ingen feber, dock känner jag mig febrig).

Nu ska jag forsätta knarka WoW, Knappnytt och halstabletter.

Drömde en skum dröm om Emil i Lönneberga inatt... Dock inte så mycket att jag kan skriva ned den, och ville inte skriva ned den från början för den var rätt läskig.

Mors ~

2 kommentarer:

  1. MAN FÅR INTE SKÄMTA OM UTVECKLINGSSTÖRDA! *Pang*

    Krya på dig vännen x'D <3

    SvaraRadera
  2. DET HETER FAKTISKT FRÄMLINGSFIENTLIG! *pang*

    Merci T3T

    SvaraRadera