måndag 4 oktober 2010

Sjuk & Teater

Fick en trevlig överraskning då jag fick reda på att Jonken och Sanne samt några elever från tvåan ska vara med och spela in vårat spel på teatern! :D Vi ska nämligen spela in en reklamfilm till en bok.


Riktigt roligt att vara där igen  Jag trotsade min sjukdom och gick till både skolan (en lektion bara i vilket fall som hälst eftersom Gladher är borta) och teatern idag, vilket jag är stolt över. Men nu mår man piss! Känns som hela bihålorna blivit infekterat med salt eller något, och varje gång jag snörvlar (vilket är 30 gånger i minuten eller så) så dunkar det i hela huvudet och emellan ögonen. Hosta har jag börjat få lite, och den vanliga huvudvärken jag får när jag är sjuk vilket innerfattar att det dunkar rejält i hela huvudet så fort jag rör mig. När jag ska upp från att ha legat ned känns det som jag ska svimma alltså, varje gång. 

Det är bud på att jag skippar franskaprovet imorgon också och stannar hemma, för jag kommer inte kunna plugga ikväll ändå så jag kommer få IG- eller något, och då får jag dåligt samvete... Men jag vill fortfarande gå på dagen imorgon. Äh, jag får se om jag är bättre på morgonen, för då går jag. Är jag likadan eller sämre stannar jag hemma. 

Nu ska jag äta choklad (), dricka sockerdricka () och nörda youtube! Borde plugga franska, men jag är sjuk och har helt enkelt varken ork eller energi till det. 



Mors ~

2 kommentarer: