torsdag 28 oktober 2010

Tacopaj & Smoothies

Denna födelsedagen ser än så länge ut att bli underbar  

Idag var det skola, och den var ju som den brukar. Bara det att jag var med på gympan, så man har träningsverk i benen (låren), bröstmusklerna, bicepsen och framför allt magen TvT Kan fan inte skratta x'D Umgicks lite med Nea efter skolan. Hon var med i den fullproppade bussen... Seriöst, man såg inte ett skit, då mycket folk var där Oo'

Här hemma kom sedan Josse, Johanna (och till slut Adde xD ) och skulle laga mat! Pappa skulle iväg och ha kul med sin brorsa och kompisar så vi var hemma själva, mamma, jag, Josse, Johanna och Adde. De lagade tacopaj som var jättegod UvU Sedan gjorde vi smoothies och jag, Josse och (till slut) Johanna fick världens skrattanfall x'D

"Ett kristritt krasfkarp" x''D

Imorgon blir det kyckling och stor middag! o3o På lördag blir jag ensam hela natten och på söndag är det äntligen 16-årsdagen för mig! ^o^

Tyvärr fortfarande inga bilder på mina flätor, har haft fullt upp idag UvU Ni får se dem imorgon.

Nu ska mamma massera mig! ~ 
Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar