tisdag 12 oktober 2010

Teater & Fanfic

Tänkte att jag borde skriva eftersom jag faktiskt har lite att skriva om ^^


För det första var Jessica och hälsade på teatern i måndags/igår. Mys! Riktigt saknat henne TvT Dock var det en rätt händelselös teater eftersom vi bara gick igenom de få scenerna vi har en gång och pratade lite om lördag. Då ska vi samlas utanför bruket vid tio och ta buss (och en bil) till Göholm. Där ska vi spela in en filmtrailer till boken "Den Åttonde Flickan" :3 Min Jonken och min fotolärare ska spela in det, vilket faktiskt är lite kul x'D

Hade en skrikande unge bakom mig i bussen på väg till teatern bara... Mycket kul, men det höll mig i alla fall vaken. 

Trodde jag skulle göra franska-provet idag men hon sade ingenting. Kanske jag som ska fråga henne? Äh, får göra det imorgon då. Kanske får göra matteprovet imorgon också, vilket jag inte hoppas eftersom jag vart ett lazy ass och inte pluggat! Dumma Flum, fyy! ~ 

Äntligen skrivit färdigt första kapitlet på min Snövit-fanfic ! :3 Ligger ute på Fanfiction och Deviantart, och snart även på Stallet x'D

Fick min docka igår, sötisen  Sitter i skåpet med sin ryggsäck och en liten nalle hon fått av mig. Dock inget namn ännu, vi får se hur det blir med det. 

Har fått någon konstig svullnad under vänstra bröstet, på revbenen. Har haft det innan vet jag, men det har inte gjort så ont som det gör nu. Känns verkligen som det värker i hjärtat, aj..! Jag ska ju till skolsköterskan imorgon angående min rygg, kanske kan be henne kolla på det då. 

Nu ska jag gå och dricka te och äta bulle ~ 
Jag älskar hösten


Mors

2 kommentarer:

  1. Jonkeen och Sanneee~ 8D <3

    ..och ja är fortfarande orolig för hur ja kommer reagera på den där dockan x'D

    SvaraRadera
  2. x'D Dockan är inte alls farlig :3 Den är liten, och söt. Den är inte realtouch heller utan speciel plast, så den ser inte så verklig ut ^^

    SvaraRadera