söndag 28 november 2010

Första Advent & Sjuk

När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
Och alla barnen glädjas
att fira få advent


Dagens jullåt: En Helt Ny Jul - Amy Diamond


Japp, första advent  ... Och jag är sjuk T.T Halsen är kass! Men ja, man kunde ju faktiskt ha väntat sig detta ifrån min och Neas snöfärd igår, hehe. 

Bestämt nu i alla fall vilka julkalendrar jag ska kolla på i år :3 Julens Hjältar (allmänt eftersom den inte låg ute förra året) och Trolltider 

... Jag ser verkligen förjävlig ut 
Funderar på att städa mitt skrivbrod. Imorgon blir det skola (ska genomleva dagen trots förkylning) och spela in När Karusellerna Sover-spelet med Hypercam :3

Nu måste jag på toa! 
Juste ja, det är helt vitt utanför! Snö precis överallt! 8D 



Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar