onsdag 24 november 2010

Harry Potter & Teaterinspelning

Jag var precis och såg Harry Potter! 8D
Vad jag tyckte om den? … Tja, ja… Liksom, jao…



Den var AWESOME !! 



Den var, alltså, så! … Och, det… Ja! … Och så, JA
Jag både skrattade (som fan!), grät (som fan! … Ok då, inte så mycket…) och blev rädd, och den följde boken något så otroligt bra! Skådespelarna var underbara, ja den var perfekt! Den bästa HP-filmen än så länge (och det säger mycket)! 

Nog om det! ^^ Var och spelade in en reklamfilm idag också ju o3o Det var också askul! Kallt, spännande, kallt, lärorikt, roligt, kallt och… Kallt TvT Att stå ute i snö i enbart knästrumpor, kjol, blus och kavaj är inte så varmt ska jag säga! 

Det var riktigt mysigt i ”paushuset” dock ^o^ Varmt och skönt. Men i själva slottet hittade vi ett rum som det spökade i (t.o.m. Jonken kände energin där inne, och han tror inte på sådant), och så var det tänt uppe på översta våningen (den ”förbjudna”, vi var inte tillåtna att gå upp där) när vi gick därifrån för dagen. Spooky

Scenerna kändes helt okey. Ska fråga Jonken om han kan lägga in det på vår DVD sedan när ES09 är klara med klippningen :3 Då får jag ett minne av allting ^v^


Smakar fortfarande popcorn i munnen   Har fortfarande små bitar kvar i tandställningen xD


Nu ska jag… Faktiskt ta det lugnt... Knarka fanfics, lyssna på bra musik och bara slappa vid datorn lite. Sedan ska jag nog duscha (  ) och lägga mig och sova, för jag är redan trött ^^' Har en känsla att jag kommer må rätt så bra i skolan imorgon ~ 


Mors

BTW; Snön kom till oss igår! Det är redan flera cm utanför, och det snöar konstant! ~ Fatta vilken julkänsla det plötsligt blir ^o^ Jag är överlycklig! … *sparar blogginlägget noga i ett Word-dokument*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar