fredag 26 november 2010

Julstämning & Halsont


Sitter och knarkat halstabletter eftersom halsen är kass och var dålig i morse. Med grund av det var jag hemma från skolan, which sucks! Ska vara uppe lite längre ikväll och skriva fanfics o.s.v. 8D Kommer att bli mysigt  

Följer gävlebocken nu också Underbara jultradition! Brinn inte ned nu 



Har fått en adventsbåge i mitt rum nu!  Riktig julstämning här hemma snart UvU Tänt ljus på morgonen innan skolan, åka buss medan det ligger en massa snö ute och det fortfarande är mörkt. Jag tror det kommer vara det som får mig till skolan om morgnarna nu sista veckorna, eftersom skolan är riktigt jobbig nu annars. Prov hit och prov dit, redovisningar och ännu mera prov! T.T

Imorgon blir det bio ned Nea! HP igen  Bara för att den äger så stort ^o^


Skum spammar mig med Lolpics-länkar


Något mer? … Hm… Nje, tror inte det. Har redan lyssnat sönder MCR's nya album så jag kan alla utantill 8D Får snart lyssna på något annat, så låtarna inte blir uttjatade! 
Äh, ska snart (i December) börja knarka julmusik istället i alla fall ~

Nu ska jag skriva, rita och släppa loss lite av min fantasi! :3

Här får ni något roligt; 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar