måndag 8 november 2010

Kuk-blogg & Snabbskrivet


Jag skrev världens bästa inlägg. Det var långt som fan, och så perfekt som det kunde bli. Jag skrev hur glad jag var och hur bra allting gick. Men om ni läser mitt tidigare inlägg så ser ni ju att blogger älskar att förstöra mitt LIV! T.T''' *lipar fortfarande*


Jag gick ifrån att vara glad, stolt, uppåt, pigg och på otroligt roligt humör
Till arg, ledsen, så förbannad så jag inte kunde se, fick spänningshuvudvärk av ilskan, trött som fan för att jag gråter och inte på humör för något alls.

... TACK BLOGGEN!! TACK!!!


_________________________________________


Därför kommer mitt jättelånga fina inlägg (sörjer ~) istället bli detta;


1) Skolan går rätt bra

2) Jag dubbar skit vilket är skitkul
3) Jag skriver massa roligt skit
4) Jag recenserar spel med hypercam


Erkänn att det är kul då man gjort något arbete, som sedan bara försvinner, TROTS att du kopierat det noga?

Dessutom är jag nu i ingen form alls för att göra franskan... Toppen!

Yay, videon är nu på 1% (!)
"Ungefär 2155 min. kvar ... " , och den räknar uppåt hela tiden... Jag ger fan upp...

Minnesanteckning; Blogga ALDRIG när du är glad!! NÅGONSIN MER!!!

Dra åt helvete! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar