måndag 22 november 2010

Rolig Dag & Gulliver


Jag sitter nu och lyssna på Why is the Rum Gone… För den äger xD JD

Har vart en underbar dag idag UvU Rolig skola, skrattat hela dagen (JA ÄR INTE GAMMAL! x''D ) och så. Var på teatern faktiskt idag också, riktigt roligt att släppa loss lite där. Allt är klart inför Onsdag :3 Antingen tar jag bussen in eller så kör mamma in mig på morgonen, vid nio ungefär, så ska vi äntligen spela in reklamfilmen xD Förhoppningsvis hinner jag hem och får se HP också (den är klockan 20:00, vi beräknas sluta omkring 18:00) och då blir jag glad! ^^

Jag kan seriöst inte vänta! Jag får spunk snart! ; 
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Adventures_of_Tintin:_Secret_of_the_Unicorn 
Har väntat i ett/två år nu, sedan de började ryktas om filmjäveln. Mer än halva tiden har gått tills den blir klar, men jag är ju så otålig, speciellt nu när man är en fanatisk jävel TvT

Alltså, så har jag i övrigt haft en riktigt lysande dag! :3 Hittade min underbara Gullivers Resa igårkväll också, vilket fick mig att nästan gråta av nostalgi


Har seriöst nog inte sett den filmen på över tio år nu, så det var jävligt kul  Rotoscopi när den är som bäst också UvU  

Bara för att jag är som jag är lägger jag också in denna 8D


Ska nu be för Skum imorgon. Hon ska operera sin jävla tå TvT' Hoppas allt går väl ^o^
Nu ska jag äta Kryptoniter, dricka pepsi och kolla på roliga saker på youtube! :3 Borde plugga franska, men det får bli senare. 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar