onsdag 17 november 2010

Skola & Humor

Imorgon blir det en lugn dag. Har vart en lugn vecka faktiskt xD Måndagen var som vanligt, men ”idag” hade jag bara en lektion (franska, så alla som inte hade språk eller musik och liknande i vår klass var lediga hela dagen) och ”imorgon” har jag bara matte x’) Anledningen är den att Jonken och alla pilotlärare är iväg på Gotland och fotograferar/filmar. Najs med lite ledigt, fast man inte behöver det.

Jag är sjukt orolig över att jag inte kommer hinna se Cornelis-filmen! T.T' Vet inte vilka dagar den går (ska kolla upp det imorgon) och jag måste hitta någon att gå med också! Mamma vill gå, men hon ska iväg imorgon och syrran är här hemma och är hundvakt. Piss, jag vill inte gå själv!

Sedan måste man hitta någon att gå med på HP också, men det blir (förhoppningsvis) lättare. Om det inte blir mamma så blir det nog syrran, blir det inte syrran får jag släpa med mig någon dit. För SE DEN skall jag!

Missat teatern sjukt många gånger nu. Fy på mig, men jag har tankarna fulla på måndagseftermiddagarna så jag tänker aldrig så långt fören sent på eftermiddagen T.T'

Usch, nu ska jag sova… Måste sköta sovtiderna, men tänkte stanna uppe lite extra eftersom jag ändå bara har en lektion imorgon. Dessutom, hade jag lagt mig tidigare hade jag ändå somnar runt denna tiden. Nu somnar jag direkt istället x)

Till sist, en random Youtube-video;




… Bara för att min humor är dryg och jag asgarvar genom 70% av filmen x''D


Mors ~

3 kommentarer:

  1. - JA E INTE GAMMAL! >8@
    - Jo de' e du du borde gå å lägga dig U.U

    ...*brus* ........Men den funkar ju inte? :o

    SvaraRadera