lördag 20 november 2010

Slapp & Tråk

Sitter just nu och lyssnar på İsmail YK ^^
FACEBOOOK” ~ x'D

Vill spela in lite mer sagor jag läser upp :3 Gamla barnsagor jag har, bara för att öva att läsa upp. Riktigt kul, men kan bara göra det när jag är ensam hemma, och nu sitter syrran här hemma och stör -v- Rätt irriterande eftersom jag annars hade vart hemma helt själv, och kunde ha recordat mycket mer ljud.

Har rätt många saker för mig kom jag nyss på Oo Men det mesta är idéer till animeringar som jag inte kan göra fören jag får en tablet + photoshop. Annars är det;
* Lägga upp Rosa Pantern på youtube – Går rätt fort (med tanke på hur sakta det gick på jag börjare) och krånglar inte längre, så det kommer gå fort. Såg föresten ett avsnitt från RP-serien på Cartoon Network idag 8D
* Rita – Håller på med en realistisk bild (igen). Denna gången blev jag dock inte nöjd, eftersom jag inte kan sudda mer på det jag behöver. Kommer alltså få skugga och hålla på löjligt mycket innan det blir någorlunda bra.
* Musiknörd! – Lyssnar på ovanligt mycket musik som jag får mycket inspiration till, vilket leder till;
* Fanfics – Japp, otroligt många idéer till fanfics. Har nu jättemånga fanfics jag vill skriva, men som jag aldrig får tid till. Dessutom har jag en massa idéer som jag ligger och drömmer om, men som jag aldrig kan skriva ned (blir alltför sadistiskt =v=' xD )

Nu kom mamma hem (tror jag) så nu blire inget inspelat i alla fall. Japp, det var hon som kom. Nu blir det nog dryga lite innan man lägger sig. Fan, vill göra något! Vill se den nya Tintin-filmen men den blir liksom klar om 13 månader -v-'

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar