tisdag 2 november 2010

Social & Trött

Vart precis med Josse och Nea, men jag kör kortfattat idag för jag är så trött;

Först skulle vi ut och hyra film, kanske baka/laga mat och sova över hos någon av tjejerna idag för att vi inte umgåts så på länge. Sedan blev det ingenting i och med att jag var så dålig igår. Istället skulle Nea hit för skoj skull och umgås. Sedan blev det Josse och Nea, så Josse ringde och frågade om hon fick komma hit. Sedan vill dem sova över (eller, först bara Nea men Josse frågar ju självklart också) men jag orkar verkligen inte det T.T Har ingen energi kvar, är helt jävla slut... Önskar mamma var här och kunde massera mina axlar

Nu ska jag nog kolla på någon film eller något annat roligt innan jag lägger mig. Är bara så fruktansvärt glad över att vara frisk (eller, magen har vart ostadig men i övrigt så..) men dock lite sur över att jag nu inte orkar göra någon matte ikväll, i och med att jag var trevlig och umgicks istället... Äh, får göra dubbelt så mycket imorgon.

Visst ja; tänderna gör ont igen,
Och magen började krångla nu...


EDIT: Ska istället knarka sent 1800-tal/tidigt 1900-tal och rita min nya karaktär, Vera 


Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar