tisdag 23 november 2010

Trött & Frusen

Bussresan hem idag var en liten upplevelse. Först var jag övertrött (inte på det flummiga viset) sista lektionen (foto) så jag såg nästan dubbelt. Dessutom försvann alla mina kort medan dem fördes över till datorn, så hela lektionen var bortkastad. Sedan skulle jag ut, och fick vänta på bussen precis en halvtimma, i nog 2 grader (eller t.o.m. minusgrader)… Det var lite kallt! Mina händer är fortfarande stela som fan då de håller på att tina upp.

På bussen klev det sedan på två äldre män. De pratade högljutt (en av dem satt precis bakom mig) om lite allt möjligt, sedan om falukorv och det ledde ju till prat om annat -.-' Störande som fan, men jag var så trött så jag orkade inte bry mig så mycket. En av dem var i alla fall inte nykter.

Nu är jag trött(!) och… Japp, bara trött. Men jag ska inte vila, utan ska vänta tills ikväll och lägga mig tidigare istället. Sitter och lyssnar på Ulla Billquist och annan musik som egentligen är inspiration till en TT-fanfic som kommer ta åratal att skriva.

Man blir ju nästan sugen på att skaffa en puki-docka nu;

http://lajvio.deviantart.com/art/Little-fairy-dance-fee-187166646?q=&qo=


Men jag kommer säkerligen aldrig göra det. Kommer nog bara sitta och drömma om det, likaså en massa andra saker jag vill. Nejdå, jag är inte deppig, bara trött och lite djup idag. Vill sitta och mysa, kolla på bra och roliga saker på youtube eller lyssna på bra musik och äta godis. Eller åka bil långt i detta vädret, och lyssna på musik Imorgon blir det teater, hela dagen. Har vi ”otur” blir det -5 grader och snöstorm UvU 


Måste få tag på min Klädhög sedan  

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar